WP Retail Invest
Herontwikkeling en verduurzaming
van winkelvastgoed

Image

WP Retail Invest (WPRI) richt zich op het herontwikkelen en verduurzamen van wijkwinkelcentra tot aantrekkelijke koop- en ontmoetingsplaatsen.

Dat Design maakte - i.s.m. TEM Communicatie - het logo, de huisstijl en alle verdere corporate uitingen, zoals o.a. stationery, website, folder, posters en advertenties. Het beeld van de jongen met boemerang staat symbool voor de 'return on investment'.

WPRI heeft inmiddels een aantal projecten in portefeuille. In het verlengde van de corporate branding heeft Dat Design ook hiervoor e.e.a. gerealiseerd, zoals o.a. de volledige ontwikkeling van een template-stramien voor websites, de vormgeving en uitwerking van verkoopbrochures, nieuwsbrieven, advertenties, posters, logo's, gebiedskaarten, bouwborden en signing.

TEM Communicatie schreef alle teksten en verzorgde het contact, productie en begeleiding. En Dat Design was verantwoordelijk voor de creatieve input, vormgeving en grafische uitwerkingen. Een prima samenwerking!

Image

Corporate folder


Image

Corporate website


Image

Logo's


Image

Websites


Image

Verkoopbrochures


Image

Gebiedskaarten


Image

Nieuwsbrieven


Image

Signing


Image

Posters


Image

Logo's


Image

Brochures


Image

Abri posters


Image

Magazine


Image

Vlaggen en tasjes