WP Retail Invest
Herontwikkeling en verduurzaming
van winkelvastgoed
WP Retail Invest (WPRI) richt zich op het herontwikkelen en verduurzamen van wijkwinkelcentra tot aantrekkelijke koop- en ontmoetingsplaatsen.
Dat Design maakte - i.s.m. TEM Communicatie - het logo, de huisstijl en alle verdere corporate uitingen, zoals o.a. stationery, website, folder, posters en advertenties. Het beeld van de jongen met boemerang staat symbool voor de 'return on investment'.
WPRI heeft inmiddels een aantal projecten in portefeuille. In het verlengde van de corporate branding heeft Dat Design ook hiervoor e.e.a. gerealiseerd, zoals o.a. de volledige ontwikkeling van een template-stramien voor websites, de vormgeving en uitwerking van verkoopbrochures, nieuwsbrieven, advertenties, posters, logo's, gebiedskaarten, bouwborden en signing.
TEM Communicatie schreef alle teksten en verzorgde het contact, productie en begeleiding. En Dat Design was verantwoordelijk voor de creatieve input, vormgeving en grafische uitwerkingen. Een prima samenwerking!